Monday, November 10, 2008

Weekend yg sgt padat.

Lama saya tak blog. Sbb ape? Saya sibok. Sibok dgn ape? Sibok dgn shopping. Shopping ape? Shopping barang-barang hantaran termasuk lah... Digital Camera baru. Ape? Camera lagik?? Ya. Jgn membebel. Sbb aku bukan beli dgn duit aku. Bukan juga duit my Encik Bab. Duit Larry. Sapa dia? CEO aku. Mana dtg duit tuh? Hasil titik peluh aku yg bekerja bagai nak rak bagi dia kaya pakai keta yg berharga 1/2 million. Paham? Aku sendiri tak berapa nak paham apa aku tulis. Lantak. Ini blog aku. Suka ati aku nak tulis camne pon. Muahahah...

Seblom beli camera, saya beli barang-barang hantaran utk my Encik Bab. Bulan ini ialah bulan membeli perfume. Saya tak jadi ke One Utama. So saya ke Pavillion pada hari Khamis mlm Jumaat. Sengsorang pada mulanya. Tetapi lepas beli perfume. Hana suruh amik dia kat office. Langsung ke KLCC. Sambung beli toiletries plak utk my Encik Bab.

Voucher Parkson selamat dihabiskan di sini di campur juga dgn sedikit duit saya sbb perfume tuh promotion set. Tak valid dgn voucher. Sayang punya pasal, saya pasrah. Ada kejadian kelakar sewaktu nak beli toiletries utk my Encik Bab nih. Si lembut tuh tanye, kulit cik abg camne... ada masalah ape. Saya jawab dia takde masalah. Saya tgh mencuba utk memberi masalah pada dia lah nih. Muahaha. Yap, this is the very first time kot my Encik Bab akan pakai segala menda ini walhal dia takde probs pon dgn kulit muka. Saya sgt jeles.

Keesokannya... jeng.. jeng.. jeng... Aku ke Sg. Wang utk beli ini. Muahaha....

Ini la rope bentuk camera baru ittew. Kenapa camera nih? Sbb ini ialah camera underwater. Saya kan berangan nak g honeymoon ke pulau. Mesti ada xtvt snorkeling. So time tuh nak tangkap gambor ng my Encik Bab byk2. Gambor kish-kish dlm water. Wahh..

Ini plak aku belikan Danisha nye advanced birthday pressie. Baby walker. Geram sbb dia lambat nk berjalan. So far da ada progress. Danisha dah start pandai melangkah. Seblom nih nak angkat kaki pon dia malas.

Hari Sabtu, ari aku jadi camwhore dgn Irda. Aku pegi jenjalan shopping di Jalan Masjid India. Beli kain net kosong utk di buat veil for nikah and sanding. Then makan2. Then beli tudung utk dipakai time nikah. Am I too early for all this? Lantak pi. Aku malas nak buat keja last minute. Ni dia hasil camwhore dgn Irda. Ada byk tp dis is the best shot of the day.

Mlm nye plak, my Encik Bab bley ajak g karaoke bersama-sama kawan dia. Juga Irda, Abu and Poji kawan aku. That makes 8 of us partying all nite long. Before party, kami makan dulu kat Cowboy Delight. Atas bukit berhampiran rumah aku.

Nih garlic bread.
Grill Thai FishLamb ChopGrill Seafood ComboNi plak percubaan my Encik Bab buat muka tah ape-ape tah.
Kami tak sedar yg pose kami sama okay?
Ari Sabtu nye citer dah setel. Nnt aku hapdate ape jadik ari Ahad. Aku penat mengangkat brg utk pindah.

2 comments:

Kasut But Ceri Merah said...

ahaha.. itu kamera gua pon sudah usha!! ada org tu lom bagi hadiah kat i lagikk.. ahahahaaaaa....
sabar gee..sabarrrrr

Iza said...

OMG Cowboy Delight...Thai grill my fave...