
Tetiba cam teringat plak moments masa sebelom nikah ari tuh.
Terasa macam nak pakai balik baju nikah tuh.
Tapi nak g mana ek?
Hahahahaha...
Fried calamari pakai tepung instan!
Sup Ayam tanpa sup bunjut tapi tetap enak!
As for myself, saya beli di Mayestik. Located at Jakarta Barat.
Pegi ke Pasar Mangga Dua.
Pic di atas ini adalah doorgift yang telah saya berikan pada tetamu saya.


Oh saya sangat teringin utk kembalikan waktu saya bersanding tempohari!












Ini pulak toiletries dari Lab Series yg aku beli guna voucher Parkson. Nampak bunga tuh disusun ikut sedap hati dan mata?
Ini pulak Al-Quran + Sejadah yang di beli di Semua House. Al-Quran ni dibeli bersama-sama rehal pewter itu tapi dek kerana tidak mengikut tema, rehal itu disimpan sudahnya.
Ini pula set perfume Euphoria by Calvin Klein. Selain perfume, ada shower gel, deodorant, and after shave. Beli guna voucher Parkson jugak. Semua around RM 400++.
Ini pulak kasut yang Aunty aku beli kat US. Sang Suami nye kaki size mat saleh kan. Harus lah beli kat sana. Beli ke? Tak. Aunty aku belanje. Brand Dockers.
Ini pulak jam Solvil Titus. Jam kami serupa. Sang Suami yang nak macam tuh. Ikutkan ajo sbb dia bayar kan for both. Kerna jam ini, 1 Pavillion aku tawaf. Tak banyak brand yg offer couple watch leather.
Ini pulak coklat tajaan Ieza. Sungguh mengikut tema kan. Sedap pulak tuh. Oppss kantoi aku terasa. Hahaha.. Thanks again Ieza!
Fondant cake yang comel lote nih aku order dekat Isabella Kek. Memang yummy butter cake dia. From his side pon amik cake kat situ. Kek reception pon dr situ. Memang puas hati!
Buah-buahan ini dibeli last minute ya. Tips utk mengilatkan buah, sapu minyak zaitun or ape-ape minyak kecuali minyak pengasih or petrol or minyak tanah ya!
Ini pulak baju Calvin Klein yg aku beli dekat Parkson jugak + belt Calvin Klein yg aunty aku dekat Belgium tuh belikan.





Copyright © I walk, I talk, I click and I'm Luvin' it!. All rights reserved.
Blogger templates created by Templates Block
Wordpress theme by Jinwen