Tuesday, November 4, 2008

Bila Diri Rasa Dihargai

Wah tajuk... tak hengat kan? hahahah... Ini adalah kesinambungan cerita di malam annual dinner. As what I've mentioned in the previous post, aku kan dapat award malam tuh.. Tp post lepas aku lupa nak attach pictures.. And here it is..

Ini masa dpt award. That is my CEO. Sgt muda dan sgt berjaya. Kami sgt mesra kan?
Ini ialah award yg saya menang. Chantek? Hanya 2 org yg dpt award 5 tahun nih. Yg lain sume 3 tahun jek.
Shopping spree. Saya menang RM 350. Di tambah RM 100. Di beri lagi RM 300.

6 comments:

Marsha~ said...

woaaahh.. congrats nok! aku tak pernah dpt anugerah di tpt keje.. sadis dan sedih! huhu

Unknown said...

best lah kan .. opis aku ni 10 tahun baru dapat award .. hodossss je ...

eZa said...

beb! ade 750 tuh... *wink*

Anonymous said...

serius ke?? ex time biler nie?? sekolah ?? uni??

Marsha~ said...

aik? terasa ka?? kuikuikui.. danisha lainla nok, papa dia selalu ada tolong pikul stroller dia.. aku ni lainlah nok. ibu tunggal. huhu. Tak kuat nak pikul stroller tu selalu.. huhu. yang pasti warna mmg meletops! huhu

Anonymous said...

firdaus tu mmg member kt sini ... kenal sgt la ... mmg kecik dunia nie .. x bgtau dia lg ... kalo bgtau dier, mesti terkejut ... hehe