Monday, November 24, 2008

Wedding Card + Bday Danisha

Last Friday, tanpa di plan, I went to a wedding card shop located in heart of KL. At first I had the thought of getting a hardcover card but bila aku tanye kat tokey tuh bley buat custom made card or not kat situ, he said YES. Without further hesitation, I called IEZA. Kebetulan plak minah tuh tgh free and she rushed over to the shop.

I told IEZA what I wanted and she came out with an idea which it turns out perfectly. The tokey quote me the price as well and it's wayyyyyyyyy below my budget.. I likeee!! I haven't finalized the design on that day but I've paid a deposit just for me to take the card home so that I could discuss more with my mom and my ENCIK BAB. And yes, I have the final design approved already. Skang nih nk kena carik masa utk pegi ke kedai itu semula so that I could brief the designer on how I want my card to be.

Tokey kedai itu suruh aku buat awal sbb my card is custom made card and they need an ample time to do it.

The idea is like this. It is not exactly like this.. Nak tau camner? Tunggu time aku bagi kad nih kat korang lah. It is the mixture of our Malay traditional card + English style card. Giler? Ya. Aku nye wedding, aku punya suka. Hahaha...




Anyway, Birthday Danisha tempohari turns out really good. Weather is HOT. Thanks to IEZA who made it with her lovely anak-anak buah. HANA tuh sgt comel ok. Awin ckp dah macam muka ko dah si Hana tuh. Hehehe.. Sorry sbb bz taking pictures.

Here is some sneak preview of the event. Aku takde masa nak edit lagi as I am now busy writing 30 press releases for next year. Nak kena submit Friday nih. Mengong.






There's about 70 adults kot yg datang. Dan kids nye ada lah dlm 20 org. Hahaha... Adik aku siap panggey clown. Untung clown tuh sbb kids tak ramai. Tiring but glad that it went on well. Mmg princess abeh budak bertuah sorang tuh. Unfortunately, princess takut clown. Dia meraung tgk clown. We've expected this already as Danisha ni mmg penakut sket kalo tgk benda2 yg tak chantek kat mata dia. Serious, org yg gelap2 semua dia tak nak.. yg cerah2 semua dia ok. Pemilih sungguh.

Till then.. I'm outta here.

5 comments:

Kasut But Ceri Merah said...

wedding card tu cun.. actually lebeh simple lebeh cantik kan? .hmm.. bikin lawa2 ok, nnt jgn lupe pos satu kat i biler dah siap yerr.. heheheee

eZa said...

xpe... aku saba menanti kad undangan mu.. ceewahhh! :D

comei tul si danisha tuh... ye aa dh dia pon cerah, mesti la nk yg kulit cerah gak... ehhehehe kecik2 dh mandai memilih ek?! ;)

Unknown said...

aku pun sabar gak menanti kad kahwin tu ..
danisha ~ mmg comeyyy lah .. rasa mcm nak gigit² je ..

Nurmala Mazlan said...

wak!!!!
kad glamour tu.. kita punya simple jer.. boleh la kita berbalas kad kahwin nanti..hehe..x malu

Mrs Zamzuri said...

Gee : 4 u and the CSP team, i deliver by hand!

Eza and Aida : Korang pon nnt by hand.

Mala : Muleyy... Heheh.. kena tunggu dia siap la...