Wednesday, July 1, 2009

Entry khas utk MARSHA

Babe,

Although baru sehari aku dok sengsorang kat sini without my hubby,
Aku dah meroyan bagai nak rak.

But last nite,
When I tried to look for the strength,
You came out in the picture.

Why?

Sebabnya Bob pon takde dgn ko.
And u managed to stood up having all the pregnancy thingy all by yourself.
Then besarkan Qila sendirian.
Then pregnant lagik.

That is not an easy tasks to do.
Mendengarnya saja sudah cukup memeritkan.

Patutnya aku kena lebih bersyukur coz at least my hubby can come and visit me at all the time.
Unlike Bob yang terpaksa ikut schedule dia.
Dan Bob juga kadang-kadang tak dpt dihubungi langsung.

And you know what?
I managed to stopped crying just by thinking of that.

Thanks babe.

Thanks for reminding me even not in a direct way, it is more than enuff.

2 comments:

Marsha~ said...

ish.. bergenang air mata aku membaca ni...
mmg sakit tapi terpaksa juga menempuhnya.. sebabnya, hari2 aku fikir, aku bertuah merindukan org yang masih menyintai aku dan masih ada di dunia ni.. daripada merindui org yg telah tiada..lebih perit. tu aje aku fikir setiap hari..

hanya org yang kuat mcm kita ni tuhan dugakan dgn benda ni.. kita insan terpilih Qimie.. tak semua org boleh buat mcm kita buat. kita patut bangga dgn diri kita.. betul tak?

so be strong... kau tau mcm mana zam syg & cintakan kau.. berjauhan mcm ni buatkan ia lebih erat.. percayalah..

lama2 nanti kau biasalah.. jgn sedih2.. at least call boleh call Zam bila2 masa kau nak, boleh balik malaysia setiap bulan dan yang penting, apa yg kau dpt di jakarta jauh lebih best dr malaysia.. :) ada rezeki kita jumpa kat jakarta yeeeeeee.. ;)

Luv like this.... said...

sedih nye bace luahan hati korang...salute kat korang sb sgt tabah dlm kehidupan!yep korang adalah insan terpilih...x sume mampu rase pae y korang rase...