Tuesday, July 7, 2009

Esok cuti...

Makanya malam ini saya akan duduk senyap-senyap depan TV tunggu upacara pemakaman / pengebumian MJ.
Oh, sangat pathetic.

Esok apa ya rencana nya?

Mall?
Esok most of the mall will be close until 12 pm.
Masing-masing mau mengundi barangkali.

So, Lepak rumah layan DVD yang baru dibeli.
DVD cetak rampok di sini adalah jauh lebih murah dan kualitasnya jauh lebih bagus dr KL oke?

Copek lah (ape kes tetiba bahasa nogori?) hari Jumaat.

* Pic ini tiada kena mengena dgn N3. Saja nak tepek.*
*Pics credit to NASH. Venue : Mangga Dua*

4 comments:

NahWaL said...

kakak care to suggest some good places to bargain for wedding stuff in jakarta?

Syima Syaz said...

best tak sane?

gee carmen said...

lalingggg.. kirimkan aku cd movie indon yang best2 bisa ga? hehehee.. murah kan katanye. cam ne? nnt i byr kat hubby u je la.. hehehee.

gee carmen said...

u.. dh tgk citer QUICKIE EXPRESS? beshh giler citer tuh. i tgk dalam youtube jer. dapa tau citer tu pon kat sini: http://jangandatangmalamini.blogspot.com/search?updated-max=2009-01-23T18%3A29%3A00%2B08%3A00&max-results=7