Tuesday, June 2, 2009

Selamat Pengantin Baru Hippies!

No, no.
Bukan tema derang hippies ya.
Jangan salah anggap.
Hippies tuh ialah nickname utk pengantin lelaki nih.
Aku dgn Hana bagi nama tuh masa dekat UNITAR.

To sang suami, dia lebih dikenali sebagai Shabel.

Wedding belah pengantin perempuan di buat dekat Hotel Grand Bluewave Shah Alam.
Both of us are invited to attend both of them nye reception.
Unfortunately utk recep belah groom dis week kami tidak dpt lah pegi sbb saya kena pulang ke kampung sang suami.

Hippies nih dulu is 1 of us punya bahan lawak.
Dia nih kind of nerdy and blurry nye type of person.
Ape sahaja yg kami kelentong, dia akan percaya.
But he is cool with it.

Anyway, Hippies & Ita..
Selamat Pengantin Baru!!


That was d newly bought baju kurung yg aku sempat rembat few hours before the weds.
See how "FAT" both of us.

Oh, I'm using the new make ups as well!

Oh saya sangat teringin utk kembalikan waktu saya bersanding tempohari!


With the rest of the Unitarians who is Sang Suami punya hsemate.

The food?
So-so.
Tapi kami semua makan byk sbb meja yg patut ada 10 orang,
Hanya di occupy 5 orang.


Alamak, ada management meeting to catch!

Till next entry ya!

0 comments: