Monday, September 7, 2009

Xtvt Memperabihkan duit

Sabtu pagi tak tau nak buat ape *chewah ayat*, bangun jek terus menuju ke mall.
Hati ini meronta-ronta nak sambung balik tugasan yg tidak selesai malam sebelumnya di Senayan City.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Rembatan pertama : Sepatu dr Charles and Keith

Ini plak sepatu yg dirembat di Debenhams. Tah apa tah maret brand dia.

Handbag yg tidak perlu diketahui jenamanya.

Baju dr Debenhams juga.


Yang ni hasil rembatan hari Sabtu.
Rembatan di toko-toko yg tidak berjenama tetapi baju dia tetap menarik hati saya!
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Yang nih plak segala inner wear yg dirembat. Almaklumlah kan ada baju yg dibeli agak terdedah sket kat bhgn aset terpenting ittew. Aww!!!


Ini tidak termasuk lagi 2 helai baju kurung dan jubah yg saya tempah tempohari.


Hasil rembatan pada hari Sabtu itu tidak lah separah rembatan di Senayan City.
Dan saya bernasib baik juga kerna ada 2 org staff saya yg ikut masa di Senayan City.
Kalau mereka tidak ada, pasti Blackberry Curve ittew sudah menjadi milik saya!


Mujur hari ini duit allowance bulan August akan dibayar.

Yang tak beshnya, mereka bayar cash!

Dan ini pasti bisa membuatkan saya hilang arah lagik!

3 comments:

MamaIcha said...

semuanya cantik2 :)

Syima Syaz said...

dasyaaaattttt

SYAbAR said...

Along lawanya gaun yg hitam putih tu. Kaji yh kau beli dulu, bajunya dah siap tau. Nanti aunty publish...