Friday, September 11, 2009

Open House

Gilakkk.. awal banget kok mau jemputin orang segalak!

Ehh.. tersyasyul plak..


Maaf, entry ini bukan utk menjemput kalian semua ke open house saya ya!
Bukan tak nak jemput tapi saya sendiri tak tau bila nak buat open house.

Anyway, saya cuma nak bagitau...
Pada sesiapa yang nak buat open house dan mau menjemput saya, (chewah! dgn tak malunya!)
*Well, at least for my BFFs : - Ieza, Hana, Eza, Gee and Aida sila lah rancang sebaik2nya!
Cam tahun lepas, Aida and Ieza on d same date!

Here is my schedule !

Balik KL : 16th September 09 (flight malam!)

Cuti dari 17th Sept - 27th Sept 09.


I'll be in KL on 1st day of Raya kerna mertua di KL jg! Hahah.
Tak yah nak gaduh2 rebut balik kg siapa dulu.
Pagi rumah mertua, lunch rumah mama.
Yeay!

Then petang baru balik kg suami yg letaknya 1/2 jam dr rumah atuk saya kat Melaka itu!
Pon sokkkaaaa jugak!

So on 3rd Raya I'll be free in KL. (Unless saya dan Sang Suami tetiba senget nak pegi bercuti ke mana-mana)

I'm flying back to Jakarta on 29th September 09.

Kendiannnnnnnnnnnnnnn...

Saya akan pulang semula ke KL pada,

7th October 09 dan balik Jakarta on 12th October 09.

Sumpah saya sgt suka!!
Bukan saya mintak utk balik ya.
CEO mintak saya balik pada hari tu kerna my CEO is getting married on 8th October 09!!

Whoot whoot!!!

Dah alang-alang dia kawin on Khamis kan, baik saya teruskan sampai hujung minggu di sini.
Then fly balik Senin tuh 1st flight terus ke kantor.

Dan lagi...

Saya akan kembali semula ke KL pada 30th October 09 - 3rd Nov 09.

Yang ini pon kena paksa balik.
Paksaan yg saya terima dalam keadaan sukaaaaa!!

Company buat training + annual dinner dekat Port Dickson.
Bley bawak spouse plak tuh.
Besh!


Patutnya perjanjian dulu, saya boleh balik at least once a month or once in 2 mths.
Tapi nih dah lain jadinya.

Bak kata Marcia,
Saya buat KL - Jakarta ni macam KL - Melaka jek!

Hehehehhe...

So my beloved friends,

Please book my time in advance ya!!

4 comments:

Unknown said...

Safe journey yea..=)

Unknown said...

ok .. akan diberitahu bila tarikhnya .. nanti aku akan post entry kuah kari tu ye .. miss u darling !

Iza said...

hehehe open house maybe raya ketiga..tp simple2 jer..tak mcm last year..tp aku mcm plan nk bt utk member2 kiter jer..nanti kiter set time ok?

:: || Mrs. Izwan || :: said...

wah wah wah... cuti sakan ekkkk.. sure tak sabar nak balik dah... !!! nanti jemputlah ke open house saya juga :p tapi tak rancang lagi bila. kot² di antara tarikh2 ko mentioned tu ke kan.. ;)