Tuesday, September 29, 2009

Routine harian kembali.

Dah selamat sampai ke pangkal jalan Jakarta.
Dgn batuk kong kang kong kang.

Malam nih kena tune time tido balik.
Dok kat KL, almost every nite tido jam 3 atau 4 pagi.
Kadang-kadang terlajak sampai kol 6 pagi.

Last 3 nites kat KL, dok bantai layan main Saidina dgn Sang Suami.
*Iya, awak hebat!*

Pas dah kalah main Saidina, saya paksa Sang Suami tgk saya main Guitar Hero.
Satu-satunya game Xbox yg saya power main.
Heheh.

Esok sampai Jumaat, full day meeting.
Itu lah routine pekerjaan saya.
Meeting - discussion - brainstorming - meeting - reporting ...

Banyak benda skang ni yg perlukan saya utk buat decision.
Salah buat decision, bley lingkup company.
Sapa kata enak jadik boss kecik?
Boss kecik masih perlu report kat boss besar yg sentiasa tanye figures revenue company.
Lagi tinggi pangkat, lagi besar tanggungjawab.
Lagi besar tanggungjawab, lagi banyak stress.

Bila dah stress....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Harusss lah ke spa weekend nih!!!
Hahahah...

Enuff with my shopping xtvts for the past 3 months.
Uikkss.. dah 3 bulan dah saya kat sini???
Cepat betol masa berlalu.

Alamak!!!!
Card reader jahanam plak.
Camne nak transfer gambor raya????

Bye!

1 comments:

MN said...

saidina????perghhh...lama gila tak main benda alah tu!