Sunday, September 13, 2009

3 hari lagi.

3 hari lagi saya akan pulang ke KL.

Yahoooo!!!

Tapi dalam masa 3 hari ini jugak, saya ada bermacam-macam kerja nak disetelkan.
2 hari full day meeting pulak tuh.

Fikiran sudah tidak menentu dah nih.
Meroyan pun ada jugak.

Setiap malam dok belek la bagasi yg sudah siap dikemas itu.

16 hari berpuasa kat Jakarta nih, berbagai-bagai pengalaman yg dpt dirasakan.

Gempa bumi.
Sweeping Malaysia.
Weekend yg macet di mall.
Ribuan umat yg sibok membeli belah.
Termasuk la jugak saya nih.

Dan yang paling menarik perhatian, bila kamu bisa melihat kedai makan yg penuh dgn orang2 yg makan di waktu tengahari.
Bukan setakat yg bukan Islam, yg Islam juga ada.

Bagaimana saya tahu?
Kerna ada diantara mereka yg bertudung.
Yang lelaki saya tidak dpt detect agama mereka sbb kdg2 rupa mereka macam Melayu tetapi bukan Islam.

Sini lebih terbuka dlm soal itu.


Cepat lah hari Rabu.

1 comments:

busyuksayang said...

ishh msti tak sabar nak balik kan...have a safe journey :D