Monday, May 18, 2009

Hint, hint Part 1

Oh I so want to get back to my old hobby.
But before I could proceed with it, I am craving for either of these.

35mm F3.5 Macro - RM 990


or..


25mm F 2.8 - RM 890


Saya lebih teruja dengan 25mm F2.8.
Bokeh besh.

Hajat di hati nak beli DSLR baru but...
Keadaan kewangan sangatlah tidak mengizinkan.
Byk lagik benda yg nak disetelkan.

So,
Gunakan apa yang ada.
Upgrade lenses would be just fine with me.

I always believe that "Person behind the tool is more important than the tool itself."

Ada tool bagus pon tapi amik gambor cam kayu pon tak guna jugakss!!


Larriiiikkksss!!

4 comments:

Marsha~ said...

kau skrg pakai ape ek??? aku lupe lah... aku lama takde napsu nak beli lense... sama gak mcm takde napsu nak melakukan hubungan kelamin.. kena buatan org kot aku ni.. hahha

Mrs Zamzuri said...

Marsha : Olympus e-500 ku yang terchenta la darling ooii...

gee carmen said...

uikkkksss... Nk upgrade lense pon makan 1k, gilerrr lah! Tp lense yg bagus juga membantu menghasilkan gambar yg superp gitu... Selamat kembali ke hobi yg telah lama diperamkan itu yer.. Ehehe, pasni jom foto2 sesama nk?

nURmALa mAZLan said...

adei!!!!
seb baik la me not into camera sangat..kalau tak pasti terjebak kan??