Tuesday, December 2, 2008

Cuti.

Ari nih aku MC lagik. In my last post I did mentioned that since Sunday nite, I am having nite fever and kejadian ini berlarutan sampai lah malam semlm. So today, aku pegi la Pusat Rawatan Az-Zahrah kat Bangi tuh utk amik darah. Seram jugak kan takut kena denggi. Alhamdulillah denggi takde but doctor ckp my white blood cell ada infection sket. Dia suruh aku tunggu lagi 3 ari n tgk ape result dia.

Takut. Nih skang nih dah ada tanda2 nak demam balik nih. Doctor ckp ada possibility sbb stress jugak. Macam-macam tau2 jek doctor tuh aku tgh bz dgn macam2 benda.

Anyway, aku akan bercuti selama 1 minggu mulai 7th Dec nih smp 14th Dec 08. Yeay! For the very first time in my days of working dekat NX nih.. inilah buat pertama kalinya permohonan saya utk bercuti selama seminggu stret yg bukan cuti hari raya diluluskan. Gembiranya tak terkata. Dan yg lagi besh, cuti aku utk tahun ini masih berbaki 10 hari.

The not so best part, dis time aku bukan amik cuti sebab nk bervacay ke mana-mana. Amik cuti kerna aku perlu menguruskan hal-hal perkahwinan ku..

Check list utk minggu depan :
  1. Nak confirm kan sample kad kawin. Nak tempah kad kawin utk side laki.
  2. Nak g tempah baju. Kimie Kajang dah memekak suruh aku cepat sbb baju aku leceh nak buat.
  3. Nak g amik borang kebenaran berkahwin n borang HIV. Nk g buat HIV test terus.
  4. Nak g beli cadar + langsir bilik pengantin utk side laki.
  5. Nak kena buat appraisal utk diri sendiri. (kena buat keja jugak!!)
  6. Nak confirmkan invitees.
  7. Nak tempah paperbag utk VIP and family laki.
  8. Entah ape lagi.
I'm off to rest.

4 comments:

eZa said...

get well soon babe! nk masok tahun baru, tu yg dmm tuh. biar dmm skang, jgn dmm apr nnt ;)

Kasut But Ceri Merah said...

makan ubat, tdo , rehat dan jaga makan taw.

Mrs Zamzuri said...

thanks gurls.. insyaallah...

Iza said...

its normal..orang kalau nak kahwin mmg akan sakit selalu..that's wut happened to me then..so does nina..kiterorg asyik sakit jer..dah kahwin nanti baru sihat!hehe sbb asyik kena inject..hahaha..OMG..i better stop!ahakss