Monday, October 13, 2008

Weekend Activities Part 2

Later at nite after the birthday bash, I went to Restoran Kg Pandan situated at Jln Yap Kwan Seng to meet up with the CSP team. Nash ada misi to settle malam tuh. My Encik Bab joined us later. He came straight away from kg. I love u sayang!

We chatted alot and mainly about the photography thingy. Walaupun aku nih bukan wedding photog.. but mana knowledge yg aku tau, aku share jugak. Hehe.. Dan aku pon sket sebyk teracun utk mengangkat gadget baru. Idaman ku Nikon D300.

Bila dah melepak dgn geng2 photog, harus lah bergambor sana sini kan.. Gurls, more and more lepaks after this okay? Hahaha....


On Sunday, I went to Eza's open house together with my Encik Bab. Open house yg Eza buat khas utk certain2 people. Rasa sgt terharu okay? I ate quite a lot. The nasi tomato and ayam masak merah tuh.. pergghh!!! The sphagetti pon sodapp!!!

As I took out my Mr. Oly, anak si Eza, Nawfal dah siap berposing depan aku. Hahaha.. Nampak sgt mummy dia kena beli camera besar pasnih so that you could capture better pics for the kids.

But unfortunately, I can't stay long as my future FIL pon buat open house jugak. My family is going there too. So I can only wait till Aida reached there and we both pon cabut.



Aku sgt tertekan coz my Encik Bab tak reti nak guna my camera!! Pics jadik blur! Argghh!! Ayg, please la belajar sket jek.. I nak pics I chantek2 pasnih... :(

1 comments:

eZa said...

beb! thx for coming! wei.. gile slekeh aku dlm gbr tuh. x sempat mandi beb lps masak! :P

thanx for the kids pics. nice! nnt amik lg ek. mama nye ntah bile la nk ade camera beso.. hehehe :P