Friday, January 9, 2009

Ujian apekah ini?

Semlm petang aku terima panggilan dr Masjid Wilayah Jalan Duta.
Ada berita yg membuatkan jantung aku berhenti buat seketika.

Org 2 : Boleh bercakap dgn Cik Faizatul ?
Me : Ya berckp.
Org 2 : Ari tuh Cik ada buat booking dekat Dewan Muslimat utk bulan April nih kan?
Me : Yap. 3.4.09.
Org 2 : Ni kami nak bgtau, masjid ditutup pada bulan 3 hingga hujung bulan April. Ada renovation. Kiranya Cik tak boleh la nak bernikah dekat masjid tuh nanti. Kami pon baru dpt surat dr JKR nih.
Me : Aaaa... EErrr... Aduuuhhh.... HHmmm.. Tak pe lah.

Letak jek phone.. aku dah jadik menggelabah giler babeng nak mampus.
Mana nak carik masjid lain yg ada dewan makan kat KL nih?
Uwaaa!!!

7 comments:

eZa said...

masjid as-shafie aa ;) ehhehe dh call lom??

Marsha~ said...

relax nok.. mesti ada punya.. kalau niat kita baik utk dirikan masjis, Dia pasti membantu.. :)

nURmALa mAZLan said...

naper x buat kat masjid area umah? pas nikah,leh makan2 kat umah jer

Iza Wonders said...

KDE!KDE!HEHE

raihan said...

sabar ya...

Marsha~ said...

** ada award untuk anda.. sila ke blog saye.. :D

Aida said...

hmm kalau nikah kat umah pun apa ada hal kan .. umah kau besar apa .. kita org boleh lah jadi peneman kau nanti .. nikah kat mana pun takde masalah, yg penting niat kita tu baik .. :)