Thursday, January 14, 2010

Stress Melampau.

Saya tgh stress dgn pekerjaan di posisi yg baru ini.
Sumpah saya tak pernah sesibuk begini sepanjang 7 tahun berkhidmat di company ini!

Agaknya dis is the price I hafta pay to be in dis position.

Dah seminggu lebey saya kat sini, saya hanya berupaya menonton TV sehari saja!
Selebihnya, saya mengadap lappy dan buat kerja. FB dan blog hop masih sempat ya!

Next week, 1 whole week saya akan involve dgn Management meeting.
Saya kena siapkan mental saya utk menghadapi soklan cepumas yg bertalu-talu.

Oh, Tuhan... Permudahkanlah segala-galanya.

Nasib baik di sebalik stress melampau itu masih ada berita gumbira buat saya.

Duit elaun masuk awal bulan ini.
On top of that dapat juga duit saguhati dr big boss.

Tapi saya masih menunggu news tentang bonus dan gaji baru saya.
Hahaha...

Tak dpt 3 bulan, 1 bulan pon cukopppp dahhhhhhhhhhhhh!!

Oh ya.. tahun ni saya nak kurangkan xtvt sopping saya. Mudah2an berjaya la hendaknya!

I am aiming for something big.

Tapi bak kata 1 of my friend, "You are just reducing the number of times of you go for shopping, but the amount will still be equal!"

Yup.. dah betol lah tu!

So jimat tang mana tuh ek??

Larriiikkksssss!!!!

0 comments: