Saturday, January 16, 2010

Mimpi Lagik.

2 mlm lepas saya bermimpi.
Mimpi yg buat pertama kalinya seumur hidup.

Saya mimpi bertekak berbincang dgn suami tentang nama anak kami.

Hahah.

Funny ayte?

Dlm mimpi tu saya berkeras nak bagi nama anak saya kalau dia baby girl.

And guess what?


I got the name in the mimpi.
But I ain't going to reveal here.

Insyaallah... Jika 1 hari nnt saya dikurniakan anak perempuan, saya akan guna nama itu.


Anyway, I told Sang Suami bout it and he kinda like the name too!

2 comments:

Marsha~ said...

wooaaahhh.. tak sabar pulak aku nak tahu nama tu.. part paling best masa dpt anak selain shopping adelah menamakannya.. serius.. :)

MarRiani aHmAd@ciNot@RiNi said...

adus...sungguh aku nggak sabar mau tau nmer itu mie, u made it sounds very beutiful enough though through ur post