Tuesday, January 26, 2010

No idea.

Sumpah dah tak tau nak hapdate pasal apa.
Life terasa sgt boring bila xtvt shopping dikurangkan. Boleh ke?
Takkan nak citer pesal tetek confirm rating naik pasnih plak kan?
Hahaha. Feduliks.

Nak pegi facial dan spa pulak waktu tak mengizinkan.
Selain terbeli digicam, saya mengqada' tidur saya secukupnya.

Bila ari kerja pulak xtvt after work pon terpaksa dilimit sbb badan dah penat ke hulu ke hilir attend meeting.
Unlike last time masa jadi SOM, saya masih ada waktu utk pegi saloon, karaoke..

Byk benda betol nak kena sacrifice semenjak naik pangkat nih.
*sigh*
*Ingat Qme, semua tu utk masa depan ko jgk!!*

So, utk tidak membiarkan blog ini bersawang, sila lah tatap gambar ini.


Ini ialah Jus Alpukat a.k.a Avocado.

Normally saya minum ini waktu breakfast.
Sgt pure dan ada campur coklat.
Oooohhh, yummy! (Kan Aida kan???)

Ini lontong sayur.

Isi dia nasi impit, kuah santan, bawang dan telur.
Enak tp tak ley makan selalu sbb nnt bley gemok!

Sgt sokka pakai legging ke office skang.
Terasa kurus bila pakai sbb nampak kaki saya macam slim. sila muntah



P/s : Aida dan Gee, jgn jeles dgn kasut itu. Saya masih belom punya waktu utk ke mall itu lagik.

2 comments:

:: m.i.s.s.+s.y.a :: said...

alaaaaaaaaa..rindu nye kat Jus Alpukat tu...bwk balik sini ble tak? huhu

Unknown said...

dushhh .. tertelan air liur sendirik je tau .. takpe, nanti ada tix murah lagi aku ke sana lagi ya .. rindu sama kamu .. ewahhh