Monday, March 9, 2009

No Mood.


I have no mood in doing everything that I am suppose to do.
Semuanya gara-gara sakit hati yg melampau.
Secara jujurnya, saya bosan.
Bosan dgn sikap manusia yang terlampau memikirkan sangat ape yg org nak kata.
Orang2 yang mengata itu bagi saya makan kah?
Kita harus bergantung hidup pada mereka kah?

Kepada orang-orang itu, teruskanlah buat semua ini.
Saya sudah tidak kisah lagik.
I am fulfilling my own needs.
Kalau bukan diri saya sendiri, siapa lagik yg boleh buat demikian?

Saya tidak mahu menjadi manusia hipokrit.
Enuff said.

8 comments:

eZa said...

cool bebeh. buat je pe yg ko rs betul & benar... :)

hidden.wing said...

been there too, saba eh :)
your big day just around the corner, so smileee..!!

Iza Wonders said...

wuts wrong babe?wanna talk?chill ok?

nURmALa mAZLan said...

x mo stress2 qimie..
kamu nyer hari dah nak dekat dah nihh..senyum!!

intoxicated_toxic said...

hmm.. some things in life-no mttr wat ppl say its wat u say dats final..some things... are just tied wit traditions/normalities and mostly sbb nak jaga ati org.but in d end..ati kita ttp kita jugak yg kna jaga.its hard sbb no mttr wat u do takkan sume puas ati kan..

Marsha~ said...

relax babe.. kalau nak puaskan hati semua pihak sampai mati pun tak jadi apa. teruskan apa yg kau fikir baik utk diri kau.. tk care..

ins hassan said...

hye qimie, betul kata kwn2 u...jgn sedih kay...take care!

Aida said...

buat derrrkkk je lah .. kalau nak pikir semer mulut org mmg payah .. mcm aku gak .. jadinya baiklah kau cool jerrr .. kalau tak nanti cepat beruban rambut kau tu .. mcm aku gakkk .. hehehe