Tuesday, March 31, 2009

Last Minute Changes.

Pelamin aku dah bertukar jadik pelamin lain.
Hahah.
Camne rope dia?
Tunggu la Sabtu nih.

Ape??
Sabtu nih?
Means Jumaat ni aku nikah.

Yuhhuu!!!

Esok byk sgt tempat nak pegi.
Lusa pon sama.
Tulat pon sama.

Abih bila nya aku nak rest?

After setel semua la kot.

Ye ke?

Ntah.

Yang aku tau skang nih perasaan aku dah bercampur baur.
Semua rasa aku dpt rasakan skang nih.

I am suppose to sleep at this hour.
Current time 321 am.

Gud nite.

2 comments:

eZa said...

aku pon x saba gak nih... ehhehehe :D

Moi Suwit a.k.a Mrs Xylan said...

aku pung :-)