Monday, August 24, 2009

Yeay! X jadi balik!

Kalo ikut schedule, I am suppose to go back today.

Tapi....

Ada kerjaan sket kt KL nih yg perlu diselesaikan so flight ticket burn.
Maybe I hafta stay for another week b4 pulang ke Jakarta.

Sokka!

Dapat spend lebey masa bersama si Gomok ini!!

5 comments:

Marsha~ said...

ya Allah.. memang GOMOK.. tgkle pergelangan tangan dia tu... dia makan ape nok?? susu apa dia minum??? geramnye akuuuuuu.......

Mrs Zamzuri said...

marcia : hahahh...sebelom nih dia minum susu dugro hape tah... tp aku dah paksa mummy dia tukar sbb dia asyik la minum susu... skang ni dia minum fernleaf. tp still sama jekkkkkkkkkkkkkkk.. makan? ko jgn tye la... ape ko makan, itu yg dia nak. kiteorg siap lari2 lagi kalo nak makan takut dia nmpk dan mintak. wakakak..

SYAbAR said...

Seronok sgt2 la tu.... aunty pun tumpang seronok juga. Sapa tak nak kepit selalu dgn hubby kan!!!

:: || Mrs. Izwan || :: said...

waduh waduh.. sokka dapat spend more time ngan si gomok ni ka.. ngan cik abe tu :p hik hik hik

Iza Wonders said...

Yad sgt sokkaaa sama danisha ini!