Saturday, August 22, 2009

Pertama Kali..

Salam Ramadhan utk semua my fellow friends.

Buat pertama kalinya saya menyambut Ramadhan sebagai seorang isteri.
Rasa seronok.
Excited.

Pagi tadi time bersahur, Sang Suami tak mo makan.
Dia bz main game.
Boleh?

Dia cuma minum air coke sajork.

Saya?
Melantak nasi lauk pesamah daging yang dimasak oleh mama.

Sekejap lagi dah nak berbuka.

Saya berkobar-kobar buat kuih Buah Melaka dan masak bubur pulut hitam.
Tak tau la apa rasanya sbb mulut nih bukan boleh merasa pon.

Mama seperti biasa akan jadi chef.
Lauk sup ayam ng ikan masak sambal terpampang.


Oke dah nak berbuka dah.

Selamat berbuka semua!

8 comments:

SYAbAR said...

Esok aunty pulak buat buah melaka, kegemaran uncle tu... selamat bersahur & berpuasa

Syima Syaz said...

aarrggg...perut mcm2 rasa dah ni...

zailamohamad said...

Salam perkenalan & selamat berbuka..
i'll link urs;-)

Iza Wonders said...

bestkan 1st experience :)

FarEast said...

salam ramadhan utk anda sekeluarga, semoga ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan ... insyallah =)
FarEast
http://empayarcanon.wordpress.com

cikin said...

heheh.. m'ti lg meriah puasa thn ni kan..:)

MN said...

selamat berpuasa to you...

Marsha~ said...

brape lama kat Kl babe? sampai raya kaa?? syoknyaaaaaaaaaaa