Tuesday, April 1, 2008

Tensi..

My card reader corrupted. Abih semua gambo2 dlm my CF card yg tak sempat nak ditransfer lagik gone! Nasib baik gambar2 time tunang ari tuh sempat diselamatkan. Damn!

Anyway, last weekend, me and my Encik Bab went to Kg Pengantin. Just to have a look on the place since lotsa people recommend us to do our wedding there. Sad to say, it was not up to both of us punye needs lah. My Encik Bab totally reject the place. So end up aku akan jadik pening utk search other places.

Tomorrow I'm returning my Iphone back to d company. It suxx! Ada jugak try kecek phone baru dgn my Encik Bab tp jawapan yg diberikan sgtlah mendukacitakan..

He said : I'll give the phone masa nak nikah nanti as hantaran ok?
Duh!

1 comments:

Iza said...

He what?Ok aper Kg Pengantin...in that case pening lagi la mau cari tmpt lain maa.hehehe